خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان همگام با سراسر کشور خبر داد و گفت: تلاش خواهد شد که این مرحله پررنگ‌تر و گسترده‌تر برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۵۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

 سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه 350 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد، حال آنکه پیش‌بینی شده بود 200 هزار بسته توزیع شود.

وی با بیان اینکه، در گام دوم رزمایش کمک مومنانه علاوه بر بسته معیشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، اجاره‌بها و تسهیلات اشتغالزا نیز در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بنابراین مرحله دوم پررنگ‌تر و گسترده‌تر از مرحله نخست خواهد بود.

مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال در سخنرانی فرمودند چه خوب است یک رزمایش سراسری از مواسات و همدلی و کمک مومنانه انجام شود، بنابراین در راستای لبیک‌گویی به فرمایشات ولی امر مسلمین، جلساتی تشکیل شده و نهضت کمک مومنانه طراحی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در استان همگام با مناطق مختلف کشورمان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله از رزمایش در سه نوبت متوالی با همراهی مردم نوع‌دوست، خیرها، دستگاه‌های اجرایی به ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی، کمیته امداد، بهزیستی و ... اجرا می‌شود.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه نوبت نخست این جشنواره از چند روز قبل به عبارت دیگر از عید قربان آغاز شده و تا عید سعید غدیرخم نیز تدام خواهد داشت، ادامه داد: نوبت دوم در دهه نخست ماه محرم، نوبت سوم نیز دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه این رزمایش در سه مقطع زمانی 10 روزه به مدت یک ماه اجرا خواهد شد، برای مشارکت آحاد مردم ابرازامیدواری کرد.

شهسواری ضمن ابراز خشنودی از اینکه با حرکت‌هایی از این نوع، روح اتحاد، همدلی و هم‌افزایی در جامعه بیش از پیش نهادینه می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت‌های مردمی و نهادهای انقلابی را در این سری رویدادها به وفور شاهد هستیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات