خبرهای داغ:
به همت بسیجیان،

تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در شاهرود

فرمانده پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود از توزیع سبد معیشتی و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی و گوشت قربانی در محله امام رضا (ع) این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۶۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
حجت الله بابامحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت‌های پایگاه بسیج و مسجد امام رضا (ع) شاهرود در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت اظهار کرد: مواد غذایی جهت آماده کردن ۳۰ سبد حمایتی در حال مع آوری این و گوشت قربانی به تعداد محدودی بین خانواده‌های نیازمند محله توزیع شد.
وی افزود: تهیه ۲۰ جفت کفش زنانه و مردانه به ارزش ۳ میلیون تومان، تهیه البسه زنانه (مانتو_ شلوار_روسری و بلوز زنانه) به ارزش ۵ میلیون تومان انجام شده است.
فرمانده پایگاه عاشورا با اشاره به تهیه و توزیع رایگان مواد ضد عفونی بین تعدادی از اهالی محله گفت: تهیه و توزیع رایگان ماسک دولایه قابل شستشو بین اهالی محله و ضدعفونی مسجد به همت برادران پایگاه عاشورا انجام پذیرفت.
وی به ارسال پیامک پیشگیری و رعایت بهداشت فردی در مقابل ویروس کرونا به ۷۰ خانواده در محله اشاره کرد و افزود: هشدار‌های پیشگیری قبل از تعطیلی مساجد بین نماز، هفته‌ای ۲ بار بیان و پیام در کانال‌های گپ، سروش، ایتا، متعلق به پایگاه عاشورا در خصوص رعایت هشدار‌های بهداشتی انجام می‌پذیرفت.
بابامحمدی خاطر نشان کرد: سبد غذایی شامل، گوشت، حبوبات، برنج، میوه، روغن و... بین تعدادی از نیازمندان محله مسجد امام رضا (ع) توزیع گردید.
وی ادامه داد: اشتغال ۶ خانواده در گارگاه‌های شهر شاهرود با همگاری و پیگیری پایگاه عاشورا و خادمیاران قدس رضوی مسجد امام رضا (ع) در حال انجام است.
فرمانده پایگاه عاشورا بر تداوم این فعالیت‌ها در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکید و از خیرین و مردم نوع دوست خواست در این راستا به خدمتگذاران خود کمک کنند تا بتوانند گره‌ای از زندگی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا باز کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار