خبرهای داغ:

جمع آوری ۳۰۰ میلیون ریال کمک مومنانه به همت خواهران بسیجی شاهرود

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) سپاه ناحیه شاهرود از جمع آوری قریب به ۳۰۰ میلیون ریال در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ بسته گوشت قربانی توسط پایگاه ها تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۸۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
معصومه صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک دهه ولایت و امامت با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به اقدامات پایگاه‌ها و حوزه در این راستا در این دهه اشاره کرد و افزود: به مناسبت عید قربان، مبلغ ۲۹،۶۲۱،۰۰۰ تومان نذورات توسط بسیجیان و خیرین جمع آوری شد.
وی با اشاره به انجام قربانی و توزیع ۴۱ بسته گوشت بین نیازمندان به همت پایگاه کوثرولایت گفت: این اقدام با مشارکت پایگاه بسیج برادران، امداد محله و هیات امنای مسجد فاطمیه شهنما انجام پذیرفت.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: به همت پایگاه پیروان ولایت انجام قربانی و توزیع ۵۰ بسته گوشت بین نیازمندان با همکاری پایگاه بسیج برادران، خادمیاران مرکز نیکوکاری مسجد علی بن موسی الرضا (ع)، شهرک رجائی انجام گرفت.
صفری تصریح کرد: به همت پایگاه ریحانه انجام قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان در شهرک البرز انجام شد.
وی ادامه داد: ۳۰ بسته گوشت به همت پایگاه بنت النبی، هیات امنای مسجد سید الشهداء، خیابان ابوذر تهیه و بین خانواده‌های نیازمند محله توزیع گردید.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) بر تداوم این اقدامات در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار