خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین

بزرگترین پشتوانه ما، اعتماد عمومی مردم است/بیانیه گام دوم انقلاب، چشم انداز توسعه کشور

حجت الاسلام شهسواری گفت: بزرگترین سرمایه و پشتوانه ما، اعتماد عمومی مردم به شورای هماهنگی است که موجب شده مردم در بزنگاه های حساس دعوت ما را بپذیرند و در صحنه های مختلف حضور یابند.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۰۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در نشستی که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این شورا برگزار شد بیان کرد: شورای هماهنگی انقلاب اسلامی تنها نهاد مستقل و غیردولتی است که متولی هماهنگی، برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه در مناسبت های انقلاب است.

وی گفت: هر انقلابی که به وقوع می پیوندد متناسب با خواسته های خود نهادهایی را می طلبد و حضرت امام خمینی(ره) نیز فرمان تشکیل نهادهایی را در سال های ابتدایی انقلاب صادر کردند که یکی از این نهادها، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: این نهاد امروز در چهل سالگی، دوران های مختلفی را پشت سرگذاشته است. در اوایل انقلاب توطئه های زیادی را دشمنان ایجاد کردند و حضور مردم فتنه ها را یکی پس از دیگری خاموش کرده و یکی از دلایل این پیروزی ها وجود شورای هماهنگی و اعتماد مردم به این شورا بوده و حضور گسترده مردم علیرغم تنگناهای اقتصادی، در طول چهل و یکسال گذشته، پرشور بوده است.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: در طول چهل سال تاسیس شورای هماهنگی پشتوانه ای را به دست آوردیم که بزرگترین سرمایه و پشتوانه ما، اعتماد عمومی مردم به شورای هماهنگی است که موجب شده مردم در بزنگاه های حساس دعوت ما را بپذیرند و در صحنه های مختلف حضور یابند.

وی افزود: بزرگترین مدال افتخار برای ما سخنان مقام معظم رهبری است که فرمودند اگر این شورا را نداشتیم بی شک اشکالات فراوانی را در راه اندازی مراسمات مختلف شاهد بودیم و این نشان دهنده این است نقش شورای هماهنگی در برگزاری مراسمات در عرصه های مختلف بی بدیل است.

این مسوول با اشاره به سرفصل اقدامات مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: اقدامات این شورا از ۱۲ فروردین هر سال که پاسداشت روز جمهوری اسلامی است آغاز می شود و مراسمات مختلفی از جمله قیام پانزده خرداد، روز قدس، ‌پیروزی انقلاب و غیره را شامل می شود.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: برنامه های امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده اما در این بین برنامه های نیز اجرا نشد که راهپیمایی روز قدس یکی از این برنامه ها بود که به دلیل صیانت و حفظ سلامت مردم برگزار نشد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در اشاعه فرهنگ انقلاب یادآور شد: اعتقاد قلبی ما این است که در تمام مراسمات خبرنگاران بازوان اصلی ما در این مراسمات هستند. اگر مراسم برگزار شود و انعکاسی نداشته باشد گویا اتفاقی نیفتاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: مردم قزوین و مسوولان استان به این شهید بزرگ، شهید رجایی، افتخار می کنند اما متاسفانه هیچ کار عمده ای برای شناساندن این شهید به نسل جوان انجام نداده ایم و در این امر از سوی دستگاه‌های متولی قصور شده است و امیدواریم با کمک رسانه ها بتوانیم شخصیت این شهید بزرگوار را برای نسل جوان تبیین و احیا نماییم.

حجت الاسلام شهسواری ادامه داد: در دی ماه ۹۶ متاسفانه نوع و رنگ و لعاب فتنه ها از سوی دشمنان انقلاب تغییر کرد که شامل حمله به اماکن مقدس از جمله مساجد و حوزه علمیه بود که بازهم هوشیاری و حضور به موقع مردم، موجب خاموشی فتنه شد.

وی افزود: مراسم های مختلف از جمله دهه فجر، روز ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن همواره با نظارت شورای هماهنگی با عضویت و همکاری دیگر نهادها و مجمع ها برگزار شده است.

حجت الاسلام شهسواری در پایان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، چراغ راهی برای همه مردم به ویژه جوانان است و این بیانیه چشم اندازی برای سایر برنامه هاست.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار