خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۲۶۲۷۱۳
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار محمد پاک پور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با رزمندگان تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و شجاعت رزمندگانی است که از خون خود گذشتند تا انقلاب اسلامی بماند و ما قدردان خدمات آنها هستیم.

وی گفت: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته اند و اگر اقتدار امروز نیروهای نظامی و سپاه نبود باید منتظر نقشه‌های نظامی دیگری می‌شدیم اما این جسارت از دشمن گرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: سپاه ضامن امنیت کشور است و اجازه نخواهد داد حتی احساس ناامنی در کشور ایجاد شود و با اقتدار و شجاعتی مثال زدنی تحت امر ولی فقیه با هر گونه توطئه دشمن مقابله می‌کند و حضور شما نشان رزمندگان، نشان از این موضوع دارد.

وی افزود: آمادگی نظامی و دفاعی کشور مهمترین عامل بازدارندگی است و ایران اسلامی در اوج آمادگی است و این آمادگی به لحاظ توانمند بودن و چابکی شما رزمندگان غیور است.

سردار پاک پور عنوان کرد: شک نکنید هر جا دشمن احساس کند ما ضعف داریم از همان نقطه ورود می‌کند اما هر کجا که قدرت ما بیشتر باشد، دشمن جرأت عرض اندام نخواهند داشت و این رویکرد در موضوع عین الاسد کاملاً مشهود بود که دشمن نتوانست مقابله کند.

گفتنی است سرهنگ افروزی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از حضور رزمندگان این تیپ در منطقه مرزی عملیاتی شمالغرب به فرمانده نیروی زمینی سپاه ارائه کرد.

5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها