خبرهای داغ:
در دیدار مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با خانواده های شهدای مظلوم منا:

فرهنگ دیدار با خانواده شهدا باید در طول سال استمرار داشته باشد

همزمان با عید قربان و سالروز شهادت حجاج حادثه منا؛ مدیرحج و زیارت استان به همراه نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند با خانواده شهیدان رضاپور ، چوبدار و حاجی پور دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۱۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با عید سعید قربان مصادف با 10ذی الحجه مدیرحج و زیارت استان به همراه نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند با خانواده شهدا حادثه منا؛ شهیدان رضاپور ، چوبدار و حاجی پور دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

در این ملاقات ها که جهت تکریم این خانواده ها بمناسبت سالگرد شهدای مظلوم حج سال ۹۴ انجام گردید، ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت استان ضمن اشاره به اینکه این شهدا را به عنوان شهدای مدافع ولایت میتوان نام برد، گفت: دهه اول ذی الحجه فرصتی برای تکریم بیشتر خانواده‌های معظم شهدای منا و سانحه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام است.

وی افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و مدیر بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند هم در طی سخنانی از خانواده محترم شهدا دلجویی نمودند.

همچنین مدیر حج و زیارت استان در تماس تلفنی با خانواده شهید اسماعیلی به علت عدم حضور در بیرجند؛ با همسر شهید صحبت و از حال وی جویا و عرض تسلیت داشت.

در پایان با اهداء قاب عکسی که مضمون دهه امامت و ولایت را بیانگر بود از خانواده  این شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار