خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان گفت: پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۵۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، «عباسعلی ریحانی» گفت: علاوه بر پنج هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد که  با شروع دهه امامت و ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه فاز برگزار می شود.


فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های نیازمند و با توجه به ابلاغ سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.

ریحانی عنوان کرد: در این رزمایش، گروه‌های مختلف بسیجی، جهادی و بانیان مساجد، افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را شناسایی می‌کنند و بسته‌های معیشتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه شیروان خاطرنشان کرد: کمک های صورت گرفته با حضور خیرین، جمع آوری کمک های مردمی و سپاه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت.

ریحانی تصریح کرد: در کنار تامین امنیت، خدمت به مردم در راستای کمک به دولت و با هدف محرومیت زدایی از رسالت‌های سپاه است که توزیع سبدهای معیشتی میان اقشار آسیب پذیر همچنان در دستور کار سپاه قرار دارد.


وی اظهارکرد: وقتی همه نهادها در کنار هم متحد باشند می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد و این کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.


فرمانده سپاه شیروان، زمان اجرای این مرحله از نهضت کمک مومنانه را در سه مقطع اعلام کرد و اظهار داشت: روزهای عید قربان تا غدیر، دهه نخست محرم و دهه پایانی ماه صفر، سه مقطع زمانی پیش‌بینی‌شده برای اجرای این نهضت در سراسر کشور است.

ریحانی تصریح کرد: تعطیلی برخی مراسم‌های تجمعی در ماه محرم و احتمال تغییراتی در اجرای مراسم اربعین، باعث شده تا رایزنی‌هایی برای دریافت نذورات مردمی و موکب داران برای نیازمندان در نهضت کمک مومنانه انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها