خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

کار فرهنگی و کار رسانه‌ای جهاد و ایثار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: کار فرهنگی و کار رسانه‌ای به نوعی جهاد و ایثار است.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۵۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

کار فرهنگی و کار رسانه‌ای جهاد و ایثار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمدرضا احسانی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و تجدید میثاق با شهدا ضمن پاسداشت مقام خبرنگار و یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی اظهار داشت: مهدی کاشی از همکاران متعهد، زحمتکش و دلسوز عرصه رسانه استان بود.

وی افزود: بنده به نمایندگی از حوزه فرهنگ و هنر از زحمات یکساله خبرنگاران در عرصه آگاهی‌بخشی و روشنگری و خدمت به جامعه در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  ابراز داشت: از سایر ارگان‌ها و دستگاه‌هایی که پا به پای دوستان رسانه‌ای ما در طول سال در شرایط مختلف کمک می‌کنند و همراهی ویژه دارند تشکر دارم.

وی با بیان اینکه شهدا برگردن ما و این مملکت حق دارند و همه ما مدیون آنان هستیم که جان خود را گذاشتند که این مملکت پا برجا بماند، گفت: امروز جمع شدیم من باب یک عرف زیبا و رسم پسندیده هرساله تجدید میثاق و بیعتی با شهدا داشته باشیم.

احسانی با بیان اینکه امروز قشری از شهدا قدردانی می‌کنند که زحمات خودشان شایسته تقدیر و تشکر است، اظهار کرد: کار فرهنگی و کار رسانه‌ای به نوعی جهاد و ایثار است.

وی افزود: سال‌های سال بعد از انقلاب اسلامی اصحاب رسانه ما در کنار سایر گروه‌های فرهنگی و هنری در جبهه فرهنگی در حال ایثار و تلاش و مجاهدت هستند، در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، در هشت سال دفاع مقدس و در سال‌های بعد از جنگ، دوران سازندگی و سال‌های بعد تا به امروز که در مقابل هجمه تبلیغاتی و همه جانبه دشمنان در تلاش هستند و این ایثار کمتر از ایثار در سایر بخش‌ها نیست و جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  عنوان کرد: اصحاب رسانه و فرهنگ در ایام بیماری کرونا پا به پای سایر مجموعه‌ها و به خصوص بخش مدافعان سلامت و بهداشت و درمان در حال تلاش هستند که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه جامعه دچار بحرانی است از نظر بیماری‌ای که تاثیرات و تغییرات اجتماعی را در سال‌های بعد در زندگی و ارتباطات اجتماعی در همه مجموعه‌های اقتصادی، صنعتی و حتی روابط اجتماعی نشان خواهد داد از اصحاب رسانه خواست: در ایام کرونا با قدرت و قوت در راستای امیدآفرینی در کاهش آلام و ایجاد روحیه و نشاط در سطح جامعه بیش از پیش اهتمام بخشند تا این مسیر را هم در ایام بحران کرونا ویروس و خم دوران تحریم اقتصادی که فشار مضاعف اقتصادی بر کشور وارد است با خوبی و خوشی و با افتخار عبور کنیم.

احسانی با بیان اینکه آینده روشن است، افزود: این گذر و پیچ تاریخی هم خواهد گذشت و آرامش، امیدآفرینی و شور و نشاط در جامعه و در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتمعی حکم‌فرما خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات