فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

توزیع 20000 بسته کمک معیشتی در مرحله نخست نهضت تعاون و احسان در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای نهضت احسان و تعاون در گیلان گفت: در مرحله نخست از طرح 20 هزار بسته کمک معیشتی بین کسانی که مستحق دریافت آن باشند توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۹۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان با اشاره به اقدامات دشمنان برای سوءاستفاده از شرایط کرونایی اظهار داشت: دشمنان سعی داشتند که از فشارهای اقتصادی موجود در جامعه علیه نظام و مردم استفاده کنند که ناکام ماندند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه هوشمندی رهبر معظم انقلاب و اجرای طرح کمک مومنانه موحب خنثی شدن توطئه دشمنان انقلاب شد بیان کرد: مردم بابصیرت ما در راستای لبیک به رهبری و کمک و دستگیری از نیازمندان با شکوه هر چه تمام در این رزمایش شرکت کردند و دشمنان شکست خوردند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله طرح تعاون و احسان از روز چهارشنبه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود و قرار است در 3 مرحله یعنی دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر انجام شود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه طرح نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله‌محور برگزار خواهد شد گفت: هدف ما از اجرای این طرح کمک به خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان ابراز داشت: تاکنون 17 هزار و 500 بسته کمک معیشتی جهت اجرای طرح نهضت و تعاون آماده شده است و در مرحله نخست از طرح 20 هزار بسته کمک معیشتی بین کسانی که مستحق دریافت آن باشند توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و 500 بسته گوشت قربانی در قالب اجرای طرح نهضت و تعاون بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی به جزئیات اجرای این طرح برای دانش‌آموزان کم بضاعت و بی بضاعت اشاره کرد و عنوان داشت: قرار است لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند توسط سپاه تهیه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات