مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان گفت: واحدهای تولیدی گیلان ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۵۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ حسین حیدری امروز در همایش دستان یاریگر از کمک 500 میلیون تومانی واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان به آسیب‌دیدگان از شروع کرونا خبر داد و اظهار داشت: 60 واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان مبلغ مذکور را برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند.

مسئول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش مواسات با عنوان نهضت تعاون و احسان آغاز شده است گفت: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی گیلان در مرحله نخست رزمایش مواسات نیز به کمک همنوعان خود شتافتند و 80 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌های خیرخواهانه تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی قرار است همچون سایر مردم تا پایان ماه صفر برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان در شرایط فعلی کمک‌های مومنانه خود را ادامه دهند.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با بیان اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی میان مردم انقلاب اسلامی را از بحران‌های مختلف نجات داده است تصریح کرد: امروزه همه دنیا محو اقتدار و صلابت ملت ایران هستند زیرا مردم ما همواره مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی کرده‌اند.

عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به مجاهدت‌های کارگران و صاحبان مشاغل در ایام شروع کرونا اظهار داشت: خط تولید هیچ واحدی در ایام شیوع کرونا به‌ویژه اسفند و فروردین تعطیل نشد و همه با تمام توان خود برای چرخاندن اقتصاد جامعه تلاش کردند.

فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اقدامات شبانه‌روزی بیش از 3 هزار واحد صنعتی و 110 واحد صنفی استان در ایام کرونا را یادآور شد و افزود: برخی واحدهای تولیدی در ایام کرونا خط تولید خود را تغییر دادند و نیازهای روز جامعه به‌ویژه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را تولید کردند.

به گزارش بسیج، صاحبان 20 واحد به نمایندگی از 60 واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان گیلان در پایان این همایش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات