نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه این طرح به شکل محله محور در گیلان برگزار می‌شود گفت: لازم است نیازمندان و خیران محله‌ها توسط امامان جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مساجد شناسایی شوند.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۰۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه ویدئوکنفرانس قرارگاه‌های شهرستانی نهضت تعاون و احسان با بیان اینکه این طرح به شکل محله محور در گیلان برگزار می‌شود اظهار داشت: لازم است نیازمندان و خیران محله‌ها توسط امامان جماعت و فرماندهان پایگاه‌های مساجد شناسایی شوند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه امام جماعت و فرمانده پایگاه مسجد بهتر از همه نیازمندان محله خود را می‌شناسند عنوان کرد: توجه به این نکته بسیار مهم در توزیع هر چه بهتر و عادلانه‌تر کمک‌های مردمی تأثیرگذار است از طرفی کمک‌ها هم باید به شکل کاملاً آبرومندانه به دست نیازمندان رسانده شود.

آیت‌الله فلاحتی حفظ آبروی نیازمندان را بسیار مهم تلقی کرد و با اشاره به اینکه در پیشگاه ملت به ویژه نیازمندان بیش از این مسئولیت داریم تصریح کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و مسئولان تاکنون مدیریت خوبی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا اعمال شده تا از هر گونه واکنش و جریان منفی در جامعه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه جامعه خیران با مشاهده حضور میدانی امامان جماعت، هیئت‌های امنا و فرماندهان پایگاه‌های مساجد برای مشارکت در رزمایش مواسات امیدوارتر می‌شوند افزود: علاوه بر تمام فواید حضور میدانی امامان جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها، نظارت‌های انجام شده هم موجب خودصیانتی و ایجاد باور در مردم می‌شود.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه چالش‌های بزرگ و مشکلات عمیقی که بین مردم کشورهای غربی به علت شیوع ویروس کرونا ایجاد شده باقی خواهد ماند اظهار داشت: نهضت تعاون و احسان در راستای مدیریت توزیع کمک‌های مردمی برگزار می‌شود زیرا دشمن می‌خواهد از هر شرایط کوچکی برای آلوده کردن فضا استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان عملیاتی شدن مرحله نخست رزمایش مواسات در استان و همکاری همه نهادها، گروه‌ها و جامعه خیران را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش مواسات 2 نیز در راستای کمک به مردم، اقشار آسیب‌پذیر جامعه و محرومان با عنوان تعاون و احسان از عید قربان آغاز شده است.

وی ضمن قدردانی از عملکردها و تلاش‌های ائمه جمعه و فرماندهان نواحی در راستای رزمایش کمک مؤمنانه مرحله نخست افزود: با توجه به آشفتگی دنیای امروز به دلیل شیوع کرونا به اذعان شخصیت‌های عاقل و فهیم داخل و خارج کشور، ایران تنها کشوری است که با همراهی مردم توانسته حاشیه‌سازی‌های دشمن را خنثی کند.

حجت‌الاسلام ولی الله عادلی سخنگوی نهضت تعاون و احسان نیز در این جلسه ضمن تأکید بر اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با عنوان تعاون و احسان در سطح استان گیلان و با هدف حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود اظهار کرد: رزمایش مواسات 2 با محوریت مساجد است و خیران هم در آن مشارکت فعالی دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات