خبرهای داغ:
مدیر گروه جهادی ریحانه بهشتی در خوی از تولید روزانه 800 عدد ماسک در 5نوع مختلف به همت 12بانوی جهادگر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۵۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، صادق‌زاده امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز مردم برای مقابله و پیشگیری از این بیماری و روبرو شدن مردم با کمبود ماسک، بانوان جهادگر شهرستان خوی این بار در عرصه خدمت رسانی کمر همت بستند  و به میدان‌آمدند.

 وی افزود: گروه جهادی ریحانه بهشتی با 12عضواز فروردین ماه سال جاری در دو مقطع  زمانی و مکان مجزا در جهت تهیه و تولید انواع ماسک اعم از پزشکی و پارچه ای، کودکانه، دخترانه و ... با مشارکت مردم و خیرین اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

صادق زاده با اشاره به تولید روزانه 800عدد ماسک تصریح کرد: این ماسک ها در 2مورد اهدایی و فروش توزیع می شود  که البته در صورت  حمایت این تعداد را می‌توانیم افزایش دهیم .

مدیر گروه جهادی ریحانه یهشتی اظهار داشت: سود حاصله از فروش ماسک ها در راستای برای تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی مردم نیازمند و آسیب دیده از کرونا صرف می شود.

 وی خاطرنشان کرد: کمک به مردم و کاهش استرس و اضطراب مردم در راستای کمبود ماسک اولویت اولیه این گروه به شمار می آید و با توجه به اینکه اصلی‌ترین دغدغه سپاه و بسیج، پیروی از منویات رهبری دستگیری از نیازمندان و خدمت به مردم است،  فلذا بسیج و سپاه  همیشه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند.

 صادق زاده در پایان گفت: ما از همین جا اعلام می‌کنیم همراه با  با جامعه پزشکی  و درمانی در کنار شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا تمام قد ایستاده ایم و در کنار هم و به یاری خداوند  ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات