خبرهای داغ:

تولید روزانه800 ماسک به همت گروه جهادی ریحانه بهشتی در خوی

مدیر گروه جهادی ریحانه بهشتی در خوی از تولید روزانه 800 عدد ماسک در 5نوع مختلف به همت 12بانوی جهادگر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۹۵۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، صادق‌زاده امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نیاز مردم برای مقابله و پیشگیری از این بیماری و روبرو شدن مردم با کمبود ماسک، بانوان جهادگر شهرستان خوی این بار در عرصه خدمت رسانی کمر همت بستند  و به میدان‌آمدند.

 وی افزود: گروه جهادی ریحانه بهشتی با 12عضواز فروردین ماه سال جاری در دو مقطع  زمانی و مکان مجزا در جهت تهیه و تولید انواع ماسک اعم از پزشکی و پارچه ای، کودکانه، دخترانه و ... با مشارکت مردم و خیرین اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

صادق زاده با اشاره به تولید روزانه 800عدد ماسک تصریح کرد: این ماسک ها در 2مورد اهدایی و فروش توزیع می شود  که البته در صورت  حمایت این تعداد را می‌توانیم افزایش دهیم .

مدیر گروه جهادی ریحانه یهشتی اظهار داشت: سود حاصله از فروش ماسک ها در راستای برای تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی مردم نیازمند و آسیب دیده از کرونا صرف می شود.

 وی خاطرنشان کرد: کمک به مردم و کاهش استرس و اضطراب مردم در راستای کمبود ماسک اولویت اولیه این گروه به شمار می آید و با توجه به اینکه اصلی‌ترین دغدغه سپاه و بسیج، پیروی از منویات رهبری دستگیری از نیازمندان و خدمت به مردم است،  فلذا بسیج و سپاه  همیشه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند.

 صادق زاده در پایان گفت: ما از همین جا اعلام می‌کنیم همراه با  با جامعه پزشکی  و درمانی در کنار شهروندان برای مقابله با ویروس کرونا تمام قد ایستاده ایم و در کنار هم و به یاری خداوند  ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات