مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله از ۴۸۵ ساعت خدمت رسانی کارگان بسیجی از ابتدای سال ۹۹ تاکنون در قالب شیفت ایثار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۱۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات و مجتمع های کارگری استان  گفت: ۸۵ گروه جهادی به استعداد یک هزار نفر از بسیجیان و جهادگران در مجموعه های کارگری استان در قالب شیفت ایثار در استان مرکزی خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون بیش از ۴۸۵ ساعت در قالب شیف ایثار در استان مرکزی خدمت رسانی شده و کارگران هزینه خدمات خود را به کمک رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا اختصاص داده اند.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: تشکیل و راه اندازی شیفت ایثار در جامعه کارگری یک خلاقیت و ابتکار بسیار مناسبی بود که خوشبختانه آثار و برکات بسیار موثر و مفیدی تاکنون به همراه داشته است و امیدواریم ادامه دار باشد.

وی تصریح کرد: همچنین فردا رزمایش شیفت ایثار در کارخانه فولاد هیربرد زرندیه با حضور کارگران و جهادگران بسیجی برگزار خواهد شد.

ربیعی خاطر نشان کرد: کارگران همواره در طول این چهل سال نشان داده اند علیرغم مشکلاتی که در کشور وجود داشته اما همواره به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پایبند بوده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات