فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری سارقي كه گوسفندان بدون چوپان را در اين شهرستان سرقت مي كرد، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۳۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرهنگ " بهزاد فکوری" در اين باره گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از روستاهای شهرستان خمین، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با استفاده از اقدامات فني پليس، یک سارق سابقه دار در این زمینه شناسايي و پس از اخذ نیابت قضائي، مأموران در عملياتي اين فرد را در یکی از شهرهای هم‌جوار دستگير و به یگان انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 5 رأس احشام سرقتی از سارق دستگیر شده بیان داشت: فرد دستگير شده، در تحقيقات کارآگاهان پليس، به 5 فقره سرقت احشام از روستاهای سطح شهرستان خمین اعتراف کرد.

سرهنگ فکوری خاطر نشان کرد: سارق مذکور در تحقیقات فنی پلیس اذعان داشت که در ابتدا با خودروی شخص خود اقدام به پرسه زنی در چراگاه های اطراف روستاهای شهرستان خمین می کرده و با مشاهده گوسفندان بدون چوپان، از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و آن را بدون کمترین مشکل سرقت می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به تحویل احشام سرقتی کشف شده به مالباختگان یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.

وی در پايان با تأكيد بر لزوم توجه بیشتر دامداران به توصيه هاي مختلف پليسی افزود:‌ عدم توجه به توصيه‌هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از احشام و نیز اعتماد بيش از حد به افراد ناشناس از عواملي است كه زمينه‌ساز بروز سرقت از دامداري ها مي‌باشد كه لازم است شهروندان همواره در پيشگيري از سرقت، توصيه‌هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات