مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

فعالیت ۱۶ هزار شغل تحت نظارت کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار شغل تحت نظارت این نهاد فعال هستند.
کد خبر: ۹۲۶۳۰۳۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اساس فعالیت کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: اشتغال و مسکن دو بال توانمندسازی است و کمیته امداد ساخت هزار واحد مسکن با اولویت خانواده‌های ایتام و ایجاد ۵۲۰۰ فرصت شغلی در سال جاری را در برنامه کاری خود دارد.

وی افزود: کارشناسان اتاق بازرگانی که در صادرات تولیدات داخلی در بخش‌های مختلف فعالیت می کنند می توانند به عنوان راهبران شغلی با کمیته امداد همکاری داشته و به صادرات محصولات تولیدی مددجویان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه به منظور هم افزایی در کمک به محرومان پیشنهاد می شود مرکز نیکوکاری در اتاق بازرگانی استان ایجاد شود، اظهار کرد: بازرگانان می توانند مددجویان تحت حمایت را با معرفی امداد در بخش‌های مختلف مانند بسته بندی محصولات تولیدی به کار گرفته و از مزایای تسهیلات اشتغال امداد و سایر مزایای طرح‌های اشتغال این نهاد بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه وام‌های کارگشایی کمیته امداد تا سقف پنج میلیون تومان به صورت قرض الحسنه است و توسط صندوق امداد ولایت پرداخت می شود، افزود: بازرگانان با افتتاح حساب در این صندوق می توانند یاریگر این نهاد در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه باشند و با معرفی خود به افراد نیازمند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نمایند.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بسیاری از بازرگانان در سطح استان و یا مقیم خارج از کشور از حامیان ایتام هستند، گفت: کمک‌های این خیران شایسته تقدیر است .

وی در پایان بیان کرد:  ساخت مسکن برای ۱۲۹ خانواده دارای بیش از دو فرزند یتیم است که با همکاری خوب حامیان ساخت مسکن برای این تعداد خانواده انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار