خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 13 مرداد ماه شهروندان 458 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 15 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۳۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

برقراری 458 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 13 مرداد ماه، 11 عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 13 مرداد ماه شهروندان 458 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 15 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 48 تماس اشتباه و متاسفانه 380 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 11 مورد آتش‌سوزی شامل حریق موتورخانه مدرسه در جولان، حریق خودرو در شهرک الوند، حریق ساختمان در حال احداث در خیابان فرهنگ، دو مورد حریق زمین زراعی در شورین، حریق درختان در شهرک مدرس و پنج مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در سعیدیه، بلوار بعثت، بلوار امام خمینی و قاسم آباد دو مورد بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک امیرکبیر، احتمال سقوط خودرو در جاده سد اکباتان و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی ابراز داشت: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات