رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد گفت:: با کمک خیرین و ۵ مرکز نیکوکاری شهرستان بهاباد بیش از ۳۸۰۰ بسته گوشت نذری تهیه و درروز عید قربان بین نیازمندان ومددجویان بهابادی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۸۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حمید دهقان بهابادی اظهار داشت: از این میزان گوشت، ۲۰۰ کیلوگرم در قالب دام سنگین ذبح شده در کشتارگاه و ۱۵۰ کیلوگرم نیز با اهدای ۴ راس گوسفند تامین و آماده شد که بین مددجویان ونیازمندان توزیع گردید .
وی با بیان اینکه این میزان گوشت در بین ۱۸۰۰ خانوار در روز عید قربان توزیع شد، افزود: در مجموع ارزش ریالی گوشت‌های نذری سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بود که هزینه آن توسط خیران نیک‌اندیش و مراکز نیکوکاری شهرستان بهاباد درطرح ذبح ابراهیمی انجام شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد با بیان اینکه گوشت‌های نذری با اولویت ایتام، محسنین، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج در روز عید قربان توزیع شد افزود: خوشبختانه با تبلیغات فرهنگی انجام شده توسط دستگاه‌ها و سازمان‌ها، فرهنگ خیرات و انفاق به خوبی بین مردم شهرستان بهاباد نهادینه شده است.
وی با قدردانی و تشکر از نیات خیرخواهانه نیکوکاران و خیران بهابادی آمادگی امدادگران این شهرستان را برای جذب و هزینه و عمل برابر نیت خیران اعلام کرد.
هم اکنون ۸۷۱ خانوار شامل هزار و ۸۹۶ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهاباد استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات