مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه ناحیه ابهر گفت: تبیین اصولی وصحیح گفتمان ولایت نویدبخش آینده ای روشن وهمگام با تمدن اسلامی درجامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۸۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

حجت الاسلام  یونس شبیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اشاره به ضرورت تبین گفتمان ولایت در جامعه بیان داشت:گفتمان ولایت عبارت است از فکر واندیشه پیشتاز و همه گیر بر حرکت انقلاب اسلامی و اسلام ناب، البته با قرائت ولی فقیه که مهمترین اصل در این زمینه می باشد.

وی با بیان اینکه با تبین ، تحلیل و تئوریزه سازی گفتمان ولایت جریان سازی، مطالبه گری و الگو سازی اتفاق می افتد،تصریح کرد: گفتمان ولایت که ریشه در اسلام ناب محمدی دارد و با فطرت انسانها آمیخته شده است می بایست در جامعه به صورت اصولی مطرح شود تا نقش ارزنده آن در نجات جامعه از خطرات و پرتگاه ها برای همه مشخص شود.

 

مسئول تعلیم وتربیت بسیج سپاه ناحیه ابهر با اشاره به تاثیرتبین دقیق و درک درست از گفتمان ولایت در بین نسل جوان خاطرنشان کرد:اسلام دین جامعی است و باعث جامعیت افراد در حوزه اندیشه، احساس و رفتار میشود لذا تبین صحیح و دقیق و به زبان روز فرمایشات ولایت  باعث تقویت ، تحرک ونشاط جوانان شده و به آنان نوید آینده ای روشن همسو با تمدن اسلامی را می دهد.

 

حجت الاسلام شبیری به ظرفیت های موجود برای ترویج گفتمان ولایت در جامعه پس از گذشت بیش از 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد وافزود:استفاده ازظرفیت فضای مجازی ،شبکه صالحین،استفاده از گفتمان ولایت فقیه در متون درسی مدارس و دانشگاه ها توسط دفتر تحقیقات و برنامه ریزی کتب درسی ومباحثه علمی کردن و بررسی نظرات ولایت در حوزه های فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی،اجتمایی،مدیریتی،سبک زندگی،تعلیم و تربیت و غیره از موارد مورد نظر جهت ترویج گفتمان ولایت فقیه در جامعه می باشد.

ارسال نظرات