خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نطنز:

کشف ۱۷۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان نطنز

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف و ضبط ۱۷۲ دستکاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز خبر داد .
کد خبر: ۹۲۶۳۱۹۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف و ضبط ۱۷۲ دستکاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز خبر داد .

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز افزود : ماموران نیروی انتظامی با رصد دقیق اطلاعاتی و با همکاری و هماهنگی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی شهرستان نطنز موفق به شناسایی دو مکان مجزای استخراج ارز دیجیتال در شهرستان نطنز شدند که به صورت مخفیانه فعالیت می کردند و طی یک عملیات ویژه ، موفق به کشف و جمع آوری دستگاههای ارز دیجیتال شدند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به مراجع مربوطه ارسال شد.

وی افزود : پلیس با جدیت با کسانی که در حوزه اقتصادی اخلال ایجاد می کنند برخورد می کند .

سرهنگ هادیان در ادامه اظهار داشت : رفع دغدغه های مردم اولویت اصلی نیروی انتظامی شهرستان نطنز است و یکی از دغدغه های اصلی مردم عزیز در شهرستان نطنز بحث سرقت بود که به حمدالله توانستیم با تلاش و عزم و اراده نیروهای خدوم انتظامی شهرستان در ۳ ماهه اول سالجاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز باشیم.

سرهنگ هادیان از کاهش ۷۵ درصدی سرقت احشام در سه ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود : مشارکت مردم بویژه دامداران عزیز در نصب دوربین و تجهیزات ضد سرقت نقش بسزایی در کاهش سرقت احشام داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کاهش ۷۴ درصدی سرقت منازل و کاهش ۲۱ درصدی سرقت اماکن خصوصی در مقایسه با سال گذشته در حوزه استحفاظی شهرستان نطنز هم خبر داد و از ارگانها و اداراتی که در بحث ساخت و ساز فعالیت دارند خواست که پیوست امنیتی در ساخت و ساز منازل رو مد نظر قرار دهند تا شاهد کاهش سرقت منازل باشیم.

سرهنگ هادیان پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را از بزرگترین افتخارات مجموعه نیروی انتظامی برشمرد و افزود : نیروی انتظامی در ماه محرم در برگزاری مجالس و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع) مطابق دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا شهرستان نطنز عمل خواهد نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار