خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد

اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از آغاز مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت که روز چهارشنبه مراسم مرحله اول در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۱۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و دستور اجرای نهضت کمک مومنانه پس از اجرای گام اول در ماه مبارک رمضان گام دوم نهضت کمک مومنانه در استان خراسان جنوبی در سه مرحله انجام خواهد شد.

 وی بیان داشت: خدماتی از جمله توزیع بسته های معیشتی و بسته های کمک تحصیلی جهیزیه، گوشت و غذاهای گرم، پخت و توزیع نان توسط مواکب، کیف و کفش و کارت هدیه به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا ارائه خواهد شد.


مسئول بسیج سازندگی استان افزود: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و مردم خراسان جنوبی هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.


هنری از آغاز مرحله اول گام دوم نهضت کمک مومنانه خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه خواهد داشت که روز چهارشنبه مراسم مرحله اول در محل حسینیه جماران برگزار خواهد شد.


وی عنوان کرد: در گام دوم نهضت کمک مومنانه اولویت با افرادی است که در گام قبلی شناسایی و ثبت نام شده اند اما سبد کالا دریافت نکردند.

 
هنری گفت: در مرحله اول از گام دوم نهضت کمک مومنانه تعداد ۹۷ کارت هدیه به ارزش ریالی ۳۳۴،۰۰۰،۰۰۰ و بیش از ۲۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۵،۴۵۰،۵۰۰،۰۰۰ و تعداد ۸۵۰۰ بسته نان به ارزش ریالی ۴۲،۵۰۰،۰۰۰ و همچنین بیش از ۱۰۱۰۵۴ بسته گوشت به ارزش ریالی ۶۱،۰۴۵،۹۰۰،۰۰۰ و تعداد ۲۴۲۶۷ پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۲،۹۰۲،۰۵۰،۰۰۰ بین افراد نیازمند تاکنون توزیع شده است.

 وی افزود: مرحله دوم و سوم رزمایش نیز به ترتیب در دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها