جعفر منتشلو کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ملت ایران درطول سالهای بعد از انقلاب به خصوص در دهه اخیر و اثرات  این تحریم ها در میزان پیشرفت کشور گفت: شکست تحریم‌ها با مدیریت جهادی و وحدت مردم امکان‌پذیر است نه مذاکره با آمریکا.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۶۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

جعفر منتشلو کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: در تمامی ادوار تحریم در سال های قبل همیشه پشتوانه اصلی مردم در مواجهه با تحریم ها وحدت و همدلی ملت ایران بوده است که باید تقویت شود. این وحدت باید در میان مسئولان، دستگاه های مختلف و همچنین رسانه های فرهنگ ساز که نقش موثری در این زمینه دارند مورد توجه قرار گیرد.

 منتشلو اضافه کرد: به واسطه تحریم های آمریکا شرایطی در کشور پیش آمده که قطعا و به تدریج از میان می رود اما این کاهش تدریجی فشارها باید با تلاش مسئولان و کار جهادی صورت گیرد.

 وی گفت: مسئولان و مدیران اجرایی با بیان مسائل تبیین و توجیه مشکلات می توانند در کنار کار جهادی از مشکلات عبور کنند.

 وی عنوان کرد: دادن آدرس غلط بااین عنوان که با مذاکره با آمریکا تمام مشکلات را حل می کند تفکر عده ای از نفوذی های داخلی و خارجی است که هیچ تعهدی به این نظام و انقلاب ندارند.

 منتشلو تصریح کرد: واقعیت این است که عده‌ای در کشور تنها راه‌ حلی که می‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است و  این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف می‌دانند هر چند که  چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات، این ‌راه‌ حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌ای نگرفته‌اند و مذاکره گره‌ای از مشکلات کشور نگشوده، به‌جای عبرت گرفتن، می‌خواهند راه‌ حل خود را از طریقی دیگر به مردم تحمیل کنند.

 منتشلو تصریح کرد: : امروز راهکار مقابله با تهدیدات و مشکلات، گام نهادن در مسیر مدیریت جهادی است و در این مسیر هیچ مانعی را نباید به رسمیت شناخت.

 وی در پایان گفت:  موانعی که دشمن‌ ایجاد کرده است باید توسط مدیران جهادی کنار زده شود زیرا در مدیریت جهادی یاس جایی ندارد و باید امیدوارانه حرکت کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات