خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

موافقت با پایان حبس 14 نفر از مددجویان زندان نهاوند

مدیرکل زندان‌های همدان گفت: در جلسه شورای طبقه بندی در زندان نهاوند با مرخصی 177 نفر، تمدید مرخصی115 نفر و موافقت با پایان حبس 14 نفر از مددجویان این زندان موافقت شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

موافقت با پایان حبس 14 نفر از مددجویان زندان نهاوندپژمان پروین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: چهار جلسه شورای طبقه بندی زندانیان نهاوند  با حضور دادستان  شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه با مرخصی 177 نفر، تمدید مرخصی 115 نفر و موافقت با پایان حبس 14 نفر از مددجویان این زندان موافقت شد.

مدیرکل زندان‌های همدان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی نیز عنوان کرد: مسابقات قرآنی با مشارکت بیش از 60 نفر از مددجویان زندان همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات مددجویان دررشته‌های قرائت، حفظ و اذان در مدت دو روز به رقابت با هم پرداختند و نفرات برتر به مسابقات استانی قرآن راه یافته و در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

پروین عنوان کرد: در راستای تشویق و ترغیب مددجویان به ورزش و پر کردن اوقات فراغت مددجویان یک دوره مسابقات مهیج طناب‌کشی نیز در داخل بندها در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تعداد 40 تیم ازبندهای مختلف به رقابت باهم می‌پردازند و تیم‌های برتر هر بند به مرحله فینال راه یافته و مسابقات فینال به صورت متمرکز به میزبانی بند سلامت برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های همدان ابراز داشت: همزمان با مسابقات طناب کشی مددجویان لیگ دارت کارکنان نیز با مشارکت  12 تیم به صورت گروهی در حال برگزاری است و این مسابقات مدت 4ماه طول خواهد کشید. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار