امام جمعه باقرشهر در مراسم شیفت ایثار:

باید گره تولید را رفع کنیم/مشکلات اقتصادی در جامعه کم نیست

همه باید تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی برطرف شود و اگر بگوییم که مشکلات وجود ندارد گم کردن مسیر است
کد خبر: ۹۲۶۳۳۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

باید گره تولید را رفع کنیم/مشکلات اقتصادی در جامعه کم نیست

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در قالب کمک مومنانه جامعه کارگری و کارفرمایی، کارگران کارخانجات سراسر کشور با برگزاری شیفت ایثار به یاری نیازمندان رفتند و کارفرمایان نیز با اهدای سبدهای معیشتی جهت کمک به قشر محروم اقدام نمودند.

در این برنامه که مراسم آغازین آن، امروز در کارخانه سایپاپرس بود، قرار است بیش از 100 هزار بسته کمک مؤمنانه در قالب شیفت ایثار کارگران و دست یاریگر کارفرمایان بین کارگران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان کشور توزیع شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی بسیج، حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر طی سخنانی در این مراسم با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) مبنی بر اینکه با راست کرداری خودتان را بر خداوند زینت کنید، گفت: راست کرداری این است که آنچه را که بر زبان جاری می کنیم در عمل هم همان را انجام دهیم اما ما گاهی شعار می دهیم اما متاسفانه عملی وجود ندارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان جهش تولید، افزود: باید گره تولید را رفع کنیم و نتیجه تولید در زندگی مردم معلوم شود.

حجت الاسلام والمسلمین استیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه کارهایی انجام شده است اما ده برابر آن باقی مانده است، گفت: وقتی که خداوند کریم به ما می فرماید واعدوا لهم مااستطعتم من قوه و بر تجهیز در مقابل دشمنان تاکید دارد، این موضوع ابعاد گسترده دارد که یکی از آنها تجهیز در بحث اقتصادی در مقابل دشمنان است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در جامعه کم نیست و اقشار مختلف جامعه، امروز مشکلات معیشتی دارند در حالیکه باید در مسائل اقتصادی و در برابر توطئه های دشمنان خودمان را قوی کنیم.

امام جمعه باقرشهر با تاکید بر اینکه قدرت خرید مردم کاهش یافته است، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی برطرف شود و اگر بگوییم که مشکلات وجود ندارد گم کردن مسیر است.

وی شیفت ایثار را یکی از ابعاد تقویت اقتصادی خواند و گفت: در مرحله اول کمک مومنانه، همه اقشار مختلف مردم باقرشهر به زیبایی و با توان بالا در آن حضور داشتند که جای تقدیر دارد و برای مرحله دوم هم بهتر از مرحله اول پای کار خواهند آمد تا به کسانی که به خاطر تورم مشکلات معیشتی دارند، ادای دین شود.

ارسال نظرات