خبرهای داغ:

تلاش قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود در مرحله دوم رزمایش مواسات

فرمانده پایگاه عاشورا حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود از تداوم فعالیت های خیرین در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه محله امام رضا (ع) تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۳۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
حجت الله بابامحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آخرین اقدامات قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه اظهار کرد: تهیه موادغذایی و هماهنگی برای طبخ غذا جهت توزیع بین اهالی محله و نقاط محروم شاهرود در ظهر عید سعید غدیر به تعداد ۸۰۰ پرس انجام شده است.
وی افزود: یک دستگاه تلویزیون و یک عدد میز تلویزیون به یک خانواده ساکن در شهرک بهشتی به سفارش مسئول خیریه و با همکاری پایگاه عاشورا و خادمیاران قدس رضوی مسجد امام رضا (ع) اهدا شد.
فرمانده پایگاه عاشورا خاطر نشان کرد: یک دستگاه اجاق گاز به خانواده نیازمند به سفارش مسئول خیریه شهرک بهشتی توسط پایگاه اهدا گردید.
بابامحمدی با اشاره به توزیع گوشت قربانی یک راس گوسفند به همت پایگاه خواهران ساجده افزود: یک عدد کالسکه و یک عدد پشه بند مورد نیاز دو خانواده به همت پایگاه خواهران ساجده اهدا شد.
بابامحمدی تصریح کرد: تعداد متنوع و زیادی از اسباب بازی دخترانه و پسرانه از اهالی شریف شاهرود تهیه و در سطح روستا‌های محروم شاهرود به همت پایگاه خواهران ساجده توزیع گردید.
عضو هیأت امنا مسجد امام رضا (ع) شاهرود با اشاره به توزیع چند سبد غذایی بین نیازمندان محله به همت پایگاه ساجده گفت: مرحله دوم گوشت قربانی بین اهالی توسط خادمیاران قدس رضوی مسجد امام رضا (ع) توزیع و یک دستگاه سمپاش توسط خیرین به قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) اهدا شد.
او با بیان اینکه یک دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه تلویزیون و یک عدد میز تلویزیون جهت اهالی نیازمند محله تهیه و اهدا شد بر تداوم این فعالیت‌ها در راستای مرحله دوم رزمایش مواسات تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار