پرداخت ۱۹ میلیارد ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی لرستان از پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد تومان ودیعه یا اجاره مسکن به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۵۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کرم یاری امروز  در جمع خبرنگاران از واریز مرحله نخست کمک‌های بلاعوض ودیعه و اجاره مسکن به چهار هزار و ۱۹ مددجوی واجد شرایط با حمایت بنیاد مستضعفان خبر داد.

وی تصریح کرد: ساختن مسکن برای مددجویان مشروط به این امر است که مددجو دارای زمین یا پروانه ساخت باشند و متأسفانه اکثریت قریب به اتفاق مدد جویان از این امکان محروم هستند.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تا کنون اعتباری برای ودیعه و یا اجاره مسکن از محل اعتبارات ملی در اختیار بهزیستی قرار نگرفته است.

یاری افزود: این تسهیلات بر اساس اولویت در اختیار معلولین سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با بعد خانوار سه نفر و همچنین خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار دارای معلولیت باشد و زنان سرپرست خانوار که معلولیت داشته و یا بعد خانوار حداقل سه نفر داشته باشند، پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: مبلغ واریزی برای مددجویان شهری ۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و برای مددجویان ساکن مرکز استان ۶ میلیون تومان است که مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب ۴ هزار و ۱۹ نفر واریز و از طریق پیامک به این عزیزان اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات