رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با اجرای طرح‌های «جهش تولید» در حوزه کشاورزی، ۷۸۰ فرصت شغلی در این استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۳۵۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسفندیار حسنی مقدم امروز  در جلسه جهش تولید در سخنانی اظهار داشت: تعداد پنج پروژه شاخص حوزه کشاورزی استان در راستای شعار سال عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها ۷۸۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود عنوان کرد: تسهیلات پیش بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: به منظور اجرای پروژه‌های جهش تولید یک تفاهم نامه بین استانداری لرستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منعقد شده که در مرحله پیگیری برای تأمین تسهیلات مورد نظر است.

حسنی مقدم تصریح کرد: علاوه بر پنج پروژه یاد شده، دو مجتمع پرورش ماهی سرد آبی با ظرفیت سه هزار تن و اشتغالزایی ۶۰۰ نفر، مطالعه اراضی حاشیه رودخانه سیمره برای تولید آبزیان و ماهیان خاویاری، توسعه کشت گیاهان دارویی، توسعه کشت باغات دیم در اراضی شیب دار، تولید حبوبات و نخود دیم، پرداختن به کشاورزی حفاظتی، کشت نشایی، تغییر زمان کشت از بهار به پاییز برای کاهش مصرف آب و… در دستور کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات