خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه در سه مرحله رزمایش‌ کمک‎های مومنانه اجرا شده است، گفت: تعداد ۱۱۰ نفر از فرهنگیان ایثارگر وکالت کسر از حقوق طی سه مرحله به آموزش و پرورش داده‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۴۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

اجرای رزمایش‌ کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان در سه مرحلهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد باب الحوائجی در مراسم رزمایش کمک مومنانه بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در شرایط حساس که جامعه درگیر ویروس کرونای منحوس شد و اقشار مختلف آسیب دیدند مقام معظم رهبری به همه مردم ایران تکلیف کردند که رزمایش مواسات و کمک مومنانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران نشان دادند که در همه عرصه‌هایی که میهن عزیزمان دچار مخاطره شود پای کار می‌آیند، ادامه داد: مردم در تنگناها بدون هدایت سازمانی به صورت خودجوش پای کار آمدند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان افزود: دستگیری مردم از هم ارزش بسیار بالای اخلاقی است که از اسلام و پیروی از ائمه اطهار(ع) استنباط شده است.

وی با بیان اینکه ما در سطح آموزش و پرورش ناحیه ۲ صندوق‌های خیرین متفاوتی داریم که به همت عالی همکاران فرهنگی دوام و قوام پیدا کرده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان از لحاظ کمک‌رسانی در حوزه خیرین سلامت رتبه اول در استان را دارد.

باب الحوائجی افزود: در حوزه‌های قرآن و نماز و کارهای فرهنگی، مدرسه‌سازی و امداد نیز خیرینی از فرهنگیان به آموزش و پرورش کمک می‌کنند.

وی با اشاره به ۴۱هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان همدان ابراز داشت: فرهنگیان برای دفاع از میهن اسلامی خود علاوه بر رسالت تعلیم و تربیت در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند و این تعداد شهید را تقدیم انقلاب کردند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه در سه مرحله رزمایش‌های کمک مومنانه اجرا شده است، گفت: تعداد ۱۱۰ نفر از فرهنگیان ایثارگر وکالت کسر از حقوق طی سه مرحله به آموزش و پرورش داده‌اند و تعداد ۲۵۰ نفر از فرهنگیان به صورت غیر متمرکز کمک‌هایی در این عرصه داشتند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ بسته کمک مومنانه به مدارس ارسال شده است که از طریق مدیران مدارس در حداقل زمان ممکن به جامعه هدف برسد.

باب الحوائجی با بیان اینکه در ابتدای ورود این ویروس منحوس جامعه ایران غافلگیر شد، ابراز داشت: آموزش و پرورش ظرفیت‌های موجود خود را فعال کرد و فضاهای مورد نیاز ستاد استانی کرونا را در اسرع وقت خارج از مکاتبات اداری در اختیار قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات