خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه تحقیق و بازنشر مطالعات در حوزه امامت و ولایت کمک بسیاری به گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) می‌کند گفت: امروزه فضای مجازی فرصت بسیار ایده‌آلی برای توسعه فرهنگ ولایی در اختیار ما قرار داده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۴۹۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

«حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز با اشاره به اینکه امروزه یکی از ضرورت‌های جامعه بشری شناخت امامت و ولایت و همچنین شناخت مدیریت الهی است اظهار کرد: جهان از حکومت‌های مادی‌گرایی به شکل‌های مختلف خسته شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه نشانه‌های خستگی و افول حکومت‌های مادی‌گرا به وضوح مشخص بوده و این مهم در آمریکا بیشتر نمایان شده است افزود: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته توانسته تفکر و سبک زندگی ولایی را در جهان مطرح کند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروزه در جهان فداییان بسیاری دارد تصریح کرد: تشیع جنازه شهید سلیمانی گواه این موضوع است که بسیاری از مریدان انقلاب اسلامی در سراسر جهان در اثر شهادت حاج قاسم حزن و ماتم گرفتند.

 

حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه امروزه فضای مجازی فرصت بسیار ایده‌آلی برای توسعه فرهنگ ولایی در اختیار ما قرار داده است اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند که «من معتقدم به جای تعقیبات مستحبی نماز به کار جهادی در فضای مجازی بپردازیم»؛ تحقیق و بازنشر مطالعات در حوزه امامت و ولایت کمک بسیاری به گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان مهم‌ترین مشکل را نبود شناخت کافی در حوزه‌های دینی دانست و ابراز کرد: در فضای رسانه‌ای پرهیاهوی جهان امروز باید تلاش‌های مضاعفی برای نشر فرهنگ ولایت انجام داد و تحقیق و به دست آوردن شناخت لازمه موفقیت در این راه است.

 

وی بر لزوم جریان‌شناسی دینی و سیاسی تاکید کرد و یاد آور شد: با توجه به حوادث امروزه یک جوان باید به مسائل روز احاطه کامل داشته و در جهت بیان حقیقت حرکت کند؛ با مطالعه در مورد ولایت قدر حکومت جمهوری اسلامی را بیشتر بشناسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها