خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در رزمایش کمک مومنانه گفت: بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در اختیار مسوولان زندان قرار می گیرد تا بین خانواده های زندانیان توزیع شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۵۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در رزمایش کمک مومنانه که در سپاه امام حسن(ع) قزوین برگزار شد گفت: با هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا تعلق می گیرد و همدلی بین مردم و مسوولان ادامه خواهد یافت.

وی گفت: از این تعداد بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در اختیار مسوولان زندان قرار می گیرد تا بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع شود.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: عید غدیر زیباترین هدیه پیامبر به امت اسلام بود و همانطور که امام هادی(ع) فرمودند؛ دنیا محل تجارت است پس چه بهتر کالایی تجارت کنیم که سود دنیا و آخرت را داشته باشند. این رزمایش ها عمل به دستور الهی بوده و انفاق و احسان از فرامین قرآن است. رزمایش کمک مومنانه ریشه در تاریخ اسلام دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان عنوان کرد: در زمان هجرت پیامبر(ص) به مدینه، که یاران وی اموال خویش را رها کرده بودند توسط انصار خانه، خوراک و لوازم اولیه در اختیارشان قرار گرفت. رزمایش کمک مومنانه عمل به سیره امامان معصوم است و ما باید همانند سیره امام علی(ع) عمل کنیم چرا که سرشار از فرهنگ غنی اسلام است. فرهنگ غربی در ایام کرونا نشان داد که برای یک دستمال کاغذی برای هم اسلحه کشیدند.

وی در پایان گفت: در فرهنگ اسلام می گوید اول همسایه بعد خانه اما در فرهنگ غربی می گویند همه لذت ها برای خودم باشد و برای رسیدن به لذت همه چیز مشروع است.

 

1002/انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها