پیام تبریک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت ولادت امام علی النقی (ع)

حجت الاسلام حسن بیگدلی؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان به مناسبت سالروز ولادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام هادی عليه السلام پيام تبریکی صادر كرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در اين پيام آمده است :

 

پانزدهم ذی الحجه سالروز ولادت بزرگ مفسر قرآن، مطلع الفجر دانش‌ها و ارزش‌ها، سرچشمه‌ پاک مهر و اسوه تقوا حضرت امام هادی علیه السلام است.

 

امام بزرگواري كه در دوران 33ساله امامت خويش برای نشراحکام اسلام و شناساندن مکتب و مذهب جعفری گامهای بلندي برداشت و مسئوليت خطير و پرخطر تعليم و تعلم و نگاهبانی فرهنگ اسلامی را در مدينه عهده دار بود.

 

ايشان در سراسر عمر پر بار خويش لحظه ای از تلاش براي آگاه كردن مردم و آشنا کردن آنها به حقايق مذهبی دست برنداشتند و تربيت شاگردان و اصحابي شايسته صيانت از جايگاه دين مبين اسلام يكي از مهم ترين آثار پر بركت دوران امامت حضرت امام هادى علیه‏السلام است.

 

اميد است مسمانان و شيعيان جهان بتوانند در پرتو تعاليم ارزشمند میراث دار عصمت و ولایت، مجمع دانش و بینش، حضرت امام علی النّقی الهادی علیه السلام با تحكيم ريشه هاي مودت و برادري وحدت کشورهای اسلامی را تقويت كرده تا شاهد بر قراري صلح پايدار در جهان اسلام و سربلندي مسلمانان باشيم.

 

اینجانب ولادت با سعادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (ع) را به مردم شریف استان زنجان تبریک عرض نموده و امیدوارم در این روزهای آکنده از دغدغه و نگرانی که عالم را متاثر از ویروس کوید 19 کرده است به برکت عنایات ویژه ائمه اطهار(ع) و در سايه توجهات خاصه حضرت وليعصر (عج)عافیت و تندرستی را به جامعه بشری عطا فرماید.

 

حسن بیگدلی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار