سردار حسین سلامی؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحومه نسیبه عبدالعلی زاده؛ همسر سردار شهید تجلایی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۵۸۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام  سرلشکر حسین سلامی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت غمبار مرحومه حاجیه خانم «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر گرانقدر سردار عالیقدر و پر افتخار شهید «علی تجلایی» مسئول طرح و برنامه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) در دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و تاریخ‌ساز ایران به بانوان نجیب و مجاهدی که به مانند این بانوی زینبی و صبار، با همراهی همسر ارجمند و سلحشورش جاویدالاثر سردار شهید علی تجلایی در سنگر‌های دفاع مقدس هشت ساله، آیه‌های عزت، فضیلت و شوکت جهانی این سرزمین و از پیشران‌های امنیت و اقتدار امروز کشور عزیز و مقتدرمان قرار گرفته‌اند، به خود می‌بالند و همواره برابر عظمت و روح سلحشوری و شکیبایی آنان سر تعظیم فرود خواهند آورد.

اینجانب همراه با آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، این مصیبت جانکاه را به محضر شریف رهبر عظیم‌الشأن انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم غیور و ولایتمدار تبریز و خانواده مکرم آن بانوی مؤمنه تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و برای بیت مکرم ایشان صبر و بردباری توأم با پاداش کثیر طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها