خبرهای داغ:
گرمسار؛

نقش ویژه رسانه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان/تجلیل فرماندهی سپاه ناحیه گرمسار از خبرنگاران خبرگزاری بسیج

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به نقش ویژه رسانه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: رسانه‌ها ظرفیت خوبی برای پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمن‌دارند.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۷۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری بسیج شهرستان گرمسار اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفیت خوبی برای پاسخگویی به شبهات ایجادشده از سوی دشمن‌دارند.

وی بابیان اینکه فضای مجازی امروزه بسیار گسترده و پر از هجمه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی و سیاسی از سوی دشمنان است، تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج در این راستا استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه فضای مجازی از سوی بسیج تدوین‌شده است، گفت: امروزه رسانه‌ها نقش غیرقابل‌انکاری در جلب اعتماد و ترویج فرهنگ همدلی بین آحاد مردم‌دارند.

وی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ رسانه‌ای در فعالیت‌هایی که به‌ویژه برای مردم اجرایی می‌شود ازجمله رزمایش مواسات بیان کرد: شناسایی شبکه‌ها و گروه‌ها و کانال‌هایی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند و همسو با جریان انقلاب هستند در دستور کار این نهاد قرار دارد تا با استفاده از این ظرفیت نسبت به ترویج فرهنگ رسانه‌ای و تبلیغ عملکرد این مجموعه اقدامی اساسی انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار