خبرهای داغ:
با رمز یا علی بن ابیطالب؛

نخستین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه در میانه آغاز شد

در آستانه عید غدیر خم و با رمز یا علی بن ابیطالب؛ اولین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه در میانه آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۷۶۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه میانه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه با بیان اینکه بیش از 1500 بسته معیشتی در این مرحله در بین نیازمندان و متضررین از کرونا توزیع می شود، از اجرای دو مرحله دیگر در دهه اول محرم و دهه آخر صفر خبر داد.

حسین محمدی گفت: رزمایش، یک فعالیت عادی نیست بلکه یک عمل جهادی و جان نثارانه است و باید طوری عمل کرد تا با همیاری و همکاری یکدیگر، باری از مشکلات معیشتی را از دوش نیازمندان جامعه برداشته و عملیات تزریق یاس و ناامیدی در جامعه توسط دشمن را ناکام گذاشت.

وی کشور ایران را کشوری کاملا منتسب به ولایت، و انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ غنی عاشورایی و علوی دانست و افزود: انقلاب ما یک انقلاب علوی است و تفکرات و وصایای ارزشمند مولایمان علی(ع) در آن جریان دارد و برای رسیدن به آرمانهای آنحضرت بایستی این تفکرات را در جامعه جاری و ساری کرده و آماده جانفشانی در برابر ولایت باشیم.

محمدی نعمت ولایت را موهبت و نعمتی از سوی خدا و دافع توطئه های دشمن دانست و آن را وجه تمایز کشور ما از دیگر کشورهای جهان عنوان کرد و اظهار داشت: به برکت همین نعمت ولایت است که توانستیم بر طاغوت چیره شویم، پوزه استکبار را بر خاک بمالیم، از جنگ سربلند بیرون بیاییم و در برابر تمامی تهدیدات و توطئه ها و فتنه های دشمن ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: بوسطه رهنمودها، فرمایشات و هدایت های پیامبرگونه ولایت است که خواهیم توانست انقلابمان را به سرمنزل مقصود رسانیده و در سراسر جهان گسترش دهیم پس باید قدرشناس نعمت ولایت بوده و گوش به فرمان او در گام دوم انقلاب باشیم تا راه نجات و سعادت را بپیماییم.

 نخستین مرحله از گام دوم رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولینی از سپاه و شهرستان و با رمز یا علی بن ابیطالب در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده اسماعیل(ع) آغاز شد.

ارسال نظرات