خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری استان همدان خبر داد

برگزاری شیفت ایثار در 64 پایگاه بسیج کارخانجات استان همدان

مسئول بسیج کارگری استان همدان از برگزاری شیفت ایثار در 64 پایگاه بسیج کارخانجات استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۰۰
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱

برگزاری شیفت ایثار در 64 پایگاه بسیج کارخانجات استان همدانابوالفضل برات‌زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طرح «شیفت ایثار» در راستای کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا در کارخانجات استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح کارگران کارخانجات استان یک شیفت را بدون دریافت حقوق به منظور کمک به رزمایش مؤمنانه کار می‌کنند و برخی از کارگران نیز چند ساعت اضافه کار می‌ایستند و مزد آن را صرف کمک به نیازمندان می‌کنند.

مسئول بسیج کارگری استان همدان با اشاره به اینکه برخی از کارگران نیز به مدیران سپرده‌اند دستمزد چند ساعت از کار خود را برای رزمایش کمک مؤمنانه اختصاص دهند، افزود: دو موضوع کارگران و کارفرمایان در رزمایش کمک مؤمنانه مد نظر قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: کارگران به صورت نقدی کمک می‌کنند و شیفت اضافه می‌ایستند و یا مبلغی از حقوق خود را به رزمایش کمک مؤمنانه اختصاص می‌دهند.

برات‌زاده با بیان اینکه طرح «شیفت ایثار» قرار است به مدت یک ماه در 64 پایگاه بسیج کارخانجات استان اجرا شود، گفت: در حوزه کارفرمایان نیز مدیران کارخانجات بالغ بر 150 میلیون تومان به منظور تهیه 500 بسته معیشتی که هر بسته 300 هزار تومان هزینه دارد برای کمک به نیازمندان اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه این 500 بسته توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد افزود: سامانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان از طریق پایگاه‌های محلات فهرست نیازمندان را تهیه کرده و اقلام مورد نظر بین آنها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار