خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

رزمایش کمک مومنانه، عشق خدمت به مردم را دوچندان کرده است

فرمانده سپاه جلفا در حاشیه برگزاری رزمایش کمک مومنانه در مصلی وحدت هادیشهر اظهار داشت: رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مومنانه موجب شد عشق خدمت به مردم و محرومین بیش از پیش نمود پیدا کند.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۱۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با بیان اینکه کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر در مقابله با ویروس کرونا قدم موثری برنداشتند و در زمینه کمک رسانی و خدمت به ملت خودشان عکس العمل خاصی انجام ندادند، افزود: در این رزمایش ملت انقلابی ایران به فرمان رهبرشان وارد میدان شدند و به صورت بسیجی وار به هموطنان آسیب دیده کمک کردند که این اقدام، درس عبرتی برای کل جهانیان است.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان برای سوءاستفاده از شرایط کرونایی اظهار داشت: هدف دشمنان این انقلاب این بود که از فشارهای اقتصادی موجود در جامعه علیه نظام و مردم استفاده کنند که به حول قوه الهی در این امر بازهم ناکام ماندند.

شریفی تأکید کرد: مردم همیشه در صحنه جلفا همیشه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی چه دوران انقلاب و چه در دوران طلایی دفاع مقدس نقشی مثال زدنی داشته و دارای کارنامه عملکرد خوبی در این زمینه هستند در این چهل و یک سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی، وظیفه خود را به این نظام الهی ادا کرده اند.

وی رزمایش کمک مومنانه را تداعی کننده دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد:‌ کمک‌های مومنانه یادآور دوران  دفاع مقدس است که همه مردم اعم از پیر و جوان، همصدا برای کمک به جبهه‌های دفاع مقدس وارد میدان شدند.

شریفی در پایان گفت: فاز اول از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب، در این شهرستان مرزی با توزیع 900 بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان با حفظ حرمت و بصورت عادلانه توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها