نورافشانی تپه نورالشهدا به مناسبت عید غدیر

مدیر مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر در چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۴۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

مدیرمرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج  سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) گفت: برنامه های متنوع به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر در استان چهارمحال و بختیاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا، برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عیسی حیدری، افزود: بازسازی و بازروایی واقعه غدیر خم در مجمتع های مسکونی،  نورافشانی و جشن غدیریه در تپه نورالشهداء شهرکرد همزمان  با  17 مرداد ماه رأس ساعت20:30 دقیقه ، برپایی کاروان شادی و خطبه خوانی غدیر طی روزهای 17 و18 مرداد  در مراکز شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت دهه امامت و ولایت، مسابقات فرهنگی ویژه غدیر خم در فضای مجازی و نهضت کمک مومنانه و همدلی در سراسر استان به مدت سه روز از 16 تا 18 مردادماه اجرا می شود .

حیدری، اجرای سرود بصورت کاروانی  با عنوان ولایت در مراکز شهرستان طی روزهای 17 و هجدهم مرداد را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار