خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان گفت: امسال سپاه، ۷۵ حلقه چاه به فاصله بیش از ۲ کیلومتر را در برخی روستاهای شهرستان لایروبی کرد که با این اقدام مشکل چندین ساله مردم برطرف شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۲۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباسعلی ریحانی در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت:  همچنین امسال بخشی از پروژه های محرومیت زدایی را در سه دهستان محروم قوشخانه که بالاترین ضریب محرومیت را در استان دارند،  انجام خواهیم داد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد صندوق های قرض الحسنه در روستاها با محوریت سپاه و بسیج افزود: با ایجاد این صندوق ها تاکنون به ۳۰۰ نفر از اعضای آن وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه شیروان گفت: سپاه بیش از ۲۰ پروژه شاخص در این شهرستان برای اجرا دارد که در سال گذشته آورده مجموعه سپاه و بسیج، سه میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ ریحانی با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی افزود: وظیفه رسانه ها آگاهی دادن به مردم است تا تصمیمات درستی در امور زندگی خود بگیرند.

وی گفت: اگر رسانه ها فضای کشور را تیره و تار جلوه دهند در حقیقت خیانت به مردم است، خبرنگاران با افزایش امید در جامعه باید طوری حرکت کنند که کشور در مسیر توسعه قرار گیرد.

در این نشست شماری از خبرنگاران تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها