در آستانه روز خبرنگارصورت گرفت ؛

تجدیدپیمان اصحاب رسانه با آرمانهای امامین انقلاب اسلامی وشهدا/دیداربا مدافعان سلامت

درآستانه روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با حضور برسرمزار شهیدگمنام واقع در تپه نورالشهدا با آرمانهای امامین انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند در ادامه به عنوان سفیران سلامت با مدافعان سلامت دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۷۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج ، درآستانه روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با حضور برسرمزار شهیدگمنام واقع در تپه نورالشهدا با آرمانهای امامین انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

در ادامه اصحاب رسانه با حضور در جمع مدافعان سلامت در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ، وحدت و همدلی خود را برای ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا ، آگاه سازی مردم در زمینه کار تخصصی  رسانه نشان دادند.

محمدنظری مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه این مراسم گفت : اگر کادر درمانی به عنوان حافظان و مدافعان سلامت جامعه  در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا می کوشند  اصحاب رسانه نیز به عنوان سفیران سلامت وظیفه نشر اخبار در زمینه پیشگیری ازاین بیماری را در جامعه بر عهده دارند.

وی ادامه داد:یکی دیگراز وظایف اصحاب رسانه و خبرگزاری ها نشان دادن مجاهدت ها ی کادر درمان است که خستگی ناپذیر و پرتوان در میدان نبرد با این ویروس منحوس ظاهر می شوند و با بذل جان خویش سلامتی را به جامعه هدیه می کنند.

در ادامه این مراسم عمران خودآموزمدير كل اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي ايلام با بیان تبریک  فرارسیدن روز خبرنگار و همچنین عید غدیر خم گفت :اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم برعهده دارند.

وی با اشاره  به نقش مهم کادر درمان به عنوان جهادگران عرصه نبرد با بیماری کرونا افزود : اصحاب رسانه  وظیفه خود می دانند که هم دوش کادر درمان  همه توان خود را برای همکاری در زمینه آگاه سازی و پیشگیری از این بیماری به کار گیرند که به زودی شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم

در پایان اصحاب رسانه با اهدای گل از زحمات شبانه روزی کادر درمان این بیمارستان تجلیل کردند.

 

 

ارسال نظرات