طی مراسمی یادواره ی شهدای مدافع سلامت استان ایلام به همت سپاه ناحیه ایلام با حضور جمعی از مردم شهید پرور ایلام و خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت در محله فرهنگیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۳۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، طی مراسمی یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان ایلام به همت سپاه ناحیه ایلام با حضور جمعی از مردم شهید پرور ایلام و خانواده های معظم  شهدای مدافع سلامت در محله فرهنگیان برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا حضور حداکثری در انتخابات را جهادی دیگر برای نظام اسلامی معرفی کرد .

سرهنگ پاسدار حیدر الفتی  با تقدیر از جهاد و از جان گذشتگی مدافعان سلامت افزود:تلاش و مجاهدت کادر درمانی در استان قابل تقدیر است و مردم و مسئولان قدر دان مدافعان سلامت هستند چرا که برای سلامت مردم از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز درمان یا پیشگیری قطعی برای کرونا ویروس بدست نیامده گفت:همه ی ما باید در این شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تشدید خود مراقبتی در صحنه مبارزه با کرونا به مدافعان سلامت کمک کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت:هر چه داریم از خون شهداست و برای همیشه دفاع مقدس بعنوان نماد عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماندگار است۰

الفتی افزود:مدافعان سلامت جهاد گران عرصه خدمت به مردم در شرایط سخت کرونا هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

ارسال نظرات