برگزاری یادواره شهدای مدافع سلامت وتجلیل از مدافعان سلامت درشهرستان دهلران

یادواره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت در دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۴۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، برگزاری یادواره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت،بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان دهلران انجام شد.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:هر چه ما داریم از خون شهداست و برای همیشه دفاع مقدس به عنوان نماد عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماندگار است۰
سرهنگ علی آبدونی افزود:مدافعان سلامت جهادگران عرصه خدمت به مردم در شرایط سخت کرونا هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.
وی افزود:مردم باید بیش از گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی،یاریگر مدافعان سلامت باشند.
فرماندار دهلران هم در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت گفت:این روزها یادآور روزهای سختی است که همه دشمنان با تجهیز و حمایت از رژیم بعثی و صدام می خواستند نظام نوپای اسلامی را از بین ببرند و هدف ساقط کردن نظامی بود که در عصر جدید و با تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی بوجود امد.
عسگری  با تقدیر از جان گذشتگی مدافعان سلامت گفت:تلاش و مجاهدت کادر درمانی در شهرستان قابل تقدیر است و مردم و مسئولان قدردان مدافعان سلامت هستند چرا که برای سلامت مردم از جان خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه امروز درمان یا پیشگیری قطعی برای کرونا ویروس بدست نیامده گفت:همه ی ما باید در این شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تشدید خود مراقبتی در صحنه مبارزه با کرونا به مدافعان سلامت کمک کنیم.
در پایان از مدافعان سلامت در شهرستان تقدیر شد.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار