فرمانده سپاه کربلا در آمل در گفت و گو با بسیج:

نهضت کمک‌های مومنانه یادآور حماسه مردم در دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه کربلا در آمل در بازدید و اجرای مرحله اول نهضت کمک مومنانه در آمل گفت:نهضت کمک‌های مومنانه یادآور حماسه مردم در دوران دفاع مقدس است .
کد خبر: ۹۲۶۳۹۹۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی،  صبح امروز پنج شنبه ۱۶ مردادماه در حاشیه بازدید و برگزاری پنجمین همایش بزرگ کمک‌های مومنانه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به اینکه آمل همیشه درعرصه‌های مختلف، مثل ستاره‌ای درخشان در شهرستان‌های استان مازندران درخشیده است گفت: به واسطه آن سابقه مبارزاتی درخشان آمل، از غائله جنگل گرفته تا حضور در دفاع مقدس و بعد از آن جبهه مقاومت، سراغ داریم، آمل همیشه یکی از شهرستان‌های بسیار تاثیرگذار در همه عرصه‌های استان مازندران و کشور بوده وهست.

سرهنگ پاسدار مسلمی  شکل گیری کمک‌های مومنانه  را حاصل همگرایی و هم افزایی همه آحاد جامعه دانست و افزود: مشارکت امام جمعه، فرمانداری، دادگستری، مجمع خیرین، هیئات مذهبی و کانون‌ها ،نشان دهنده این امر است که منیتی درکار نبود و همه ید واحد هستند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اقدام خوب  آمل درمرحله اول کمک‌های مومنانه رمضانی اشاره  و اضافه کرد: این اقدامات خداپسندانه باعث رضایتمندی نائب امام زمان (اروحناه له فداه) و رهبر معظم انقلاب شده و درپی آن معظم له فرمودند که کمک‌های مومنانه  تا شکست این ویروس منحوس برای حفظ روحیه احسان تعاون ادامه پیداکند.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) با تاکید براینکه، این شور و شعور حسینی که امروز می‌بینید از وحدت اقشار مختلف مردم و مسئولان است، بیان کرد: بسته‌های معیشتی امروز که به تعداد ۲۲۰۰ بسته به صورت نمادین در آمل  نمایش داده شد با الگوبرداری از ائمه معصومین (علیه السلام) با حفظ کرامت انسانی شبانه به  دست نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا خواهد رسید.

به گفته سرهنگ پاسدار مسلمی چشم اندازکمک رسانی به مردم آسیب دیده بیماری کرونا وهدف گذاری سپاه در آمل  ۷۲۰۰ بسته معیشتی است که طبق   برآورد بعمل آمده این بسته‌های معیشتی تا ۱۲۰۰۰ بسته قابل افزایش  می‌باشد تا  بتوان روحیه امید را به مردم برگرداند.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود  حضور همه اقشار جامعه در برطرف کردن مشکلات معیشتی هموطنانشان را به دوران ایثار ۸ سال دفاع مقدس تشبیه وخاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی جامعه امروز، یادآور حماسه سازی و کمک‌های ایثارگرانه دوران دفاع مقدس است که مردم از خودشان می‌گذشتند تا با کمک به رزمندگان جبهه در مقابل دشمنان کیان اسلامی ملت حفظ شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها