خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای اهواز گفت: از جمله برنامه‌های عیدغدیرخم، پخت و توزیع 2200 پرس غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پخت نان صلواتی و همچنین تهیه و توزیع 350 بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی است.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۶۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، رهبر معظم‌ انقلاب‌اسلامی در سخنان خود به مناسبت نیمه‌شعبان فرمودند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام‌زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌ وجود آوریم.

در همین راستا گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی در استان‌خوزستان و کلان‌شهر اهواز به میدان آمدند و برنامه‌های گوناگونی را در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه و کمک به خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار انجام دادند.

 

حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای کیان‌شــهر اهواز نیز با کمک خیرین، هیئات، موسسات‌خیریه و پایگاه‌های بسیج برای کمک به مستضعفان به میدان آمد و بسته‌های کمک‌معیشتی را مهیا کرد.

سیدلطیف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: از جمله برنامه‌های عیدغدیرخم، پخت و توزیع دو هزارو 200 پرس غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی، پخت نان صلواتی و همچنین تهیه و توزیع 350 بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی است.

 وی افزود: این بسته‌های کمک‌معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، مواد شوینده و بهداشتی و همچنین کارت هدیه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای کیان‌شهر اهواز گفت: در راستای احیای عیدغدیر و فضاسازی شهری، 220 پرچم مزین به نام امام علی(ع) در سطح منطقه کیان‌شهر نصب شد.

 وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های فرهنگی عیدغدیر، نصب برچسب «علی‌ولی‌الله» بر روی ماشین‌ها، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و همچنین برنامه نورافشانی و برگزاری کاروان شادی است.

حسینی افزود: از دیگر برنامه‌های عیدغدیر، تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت و خادمان عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا و دیدار با سادات منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها