خبرهای داغ:

سرلوحه فعالیت خبرنگاران اعتلای اين مرز و بوم قرار گیرد

در پیام تبریک مسئول بسیج جامعه زنان استان به مناسبت 17 مرداد آمده است: سرلوحه فعالیت خبرنگاران بيان حقيقت، پاسداشت و اعتلاي اين مرز و بوم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۶۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، دفتر مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیام تبریک صادر کرد:

بسمه تعالی

زندگي انسان امروز بيش از هر زمان ديگري متأثر از اهتمام فعالان عرصه خبر و اطلاع رساني است؛ آنان كه با قلم متعهد خود، رسالت خويش را آگاهي بخشی به جامعه می دانند و سرلوحه فعاليت‌شان، بيان حقيقت و پاسداشت و اعتلاي اين مرز و بوم است..

اكنون در سال «جهش توليد» اين نياز بيش از پيش احساس مي شود كه علاوه بر توجه به دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حركت هدفمند در رشد و تعالی جامعه اسلامی به صورت شفاف و همراه با الزامات آن به آحاد جامعه اطلاع رساني شود.

سازمان بسيج جامعه زنان سپاه شهداء آذربايجان غربي ضمن گراميداشت نام و ياد شهيد محمود صارمی و تمام شهدای خبرنگار، فرارسيدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار و عيد سعيد غدير خم را به تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران صاحب انديشه و قلم و پاسداران حقيقت، مجاهدان و ايثارگران عرصه خبر تبريك عرض کرده و براي تمام دست اندركاران حوزه رسانه و اطلاع رساني آرزوی سلامتي و بهروزی دارد.

اميد است با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنايت خاصه امام زمان( عجل الله تعالي فرجه الشريف) و تحت زعامت و رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی) نظاره گر شكوفايی بيش از پيش ميهن عزيزمان ايران اسلامي باشيم. ان شا الله

انتهای پیام

ارسال نظرات