خبرهای داغ:

17 مرداد نماد خستگی‌ناپذیری یک خبرنگار انقلابی است

در پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه مهاباد به مناسبت روز خبرنگار آمده است: 17 مرداد نماد خستگی‌ناپذیری یک خبرنگار انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۶۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه مسئول حفاظت اطلاعات سپاه مهاباد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اصحاب قلم و خبرنگاران رسانه‌های گروهی این شهرستان و استان تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

سالروز شهادت شهید محمود صارمی که نماد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر یک خبرنگار انقلابی است،

‎فرصت مغتنمی‌ است تا مردم شریف و در کنار آنها مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قشری فرهیخته، مردمی و موثر در تقویت فرهنگ و اعتلای جامعه ادای احترام کرده و به قدرشناسی از جایگاه والای خبرنگار بپردازند.

به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید، از این جهت، افزایش روحیه انقلابی و آگاهی دقیق نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی، بصیرت‌افزائی نسبت به جریانات ناسازگار با ماهیت اصیل انقلاب اسلامی و افشاگری آن در سطح جامعه، نقد منصفانه و سازنده جامعه و مدیران به دور از سیاه نمائی، حضور مسئولانه در جریان نبرد عظیم فرهنگی و تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری علی الخصوص در زمینه فرهنگی و اقتصادی تکلیفی است که جز از قشری فرهیخته همچون خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بر نمی‌آید و همچنان امید مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی به قلم روشنگر شماست.

در آخر هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی را گرامی داشته و روز خبرنگار را به فعالین این عرصه به ویژه در سطح شهرستان مهاباد‌ تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات