خبرهای داغ:

موثرترین سلاح، قلم است

در پیام فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) به مناسبت روز خبرنگار آمده است: قلم سلاح ارزشمندی برای دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۷۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن پیامی به مناسبت روز صادر کرد؛ متن پیام بدین شرح است:

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

روز ۱۷ مرداد بزرگداشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی یادآور خون سرخ آن شهید بزرگوار، رسواگر سیاهی تفکر افراطی‌گری در دین و  ماهیت پلید استکبار جهانی است.

امید دارم تمامی جوانان و عزیزان این عرصه با الگو قرار دادن این شهید پرتلاش، فکر و اندیشه ایشان را تداوم بخشند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانتداری، وظیفه‌شناسی، دلسوزی و تعهد هستند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره حامی و مبلغ ارزش‌های دینی بوده و با مردم زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هرجامعه ای، مرهون تلاش آنهاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ خود نگاشتند، این روز را تبریک عرض کرده و ضمن تشکر از زحمات تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی، برای آنان آرزوی توفیق و خدمت رسانی صادقانه، دقیق و متعهدانه دارم.

والسلام علیکم

سرتیپ۲ پاسدار یدالله آبروشن

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه ( ع)

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار