خبرهای داغ:

روز خبرنگار فرصتی برای پاسداشت قلم است

در پیام مشترک فرماندهی، حفاظت اطلاعات و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر آمده است: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای پاسداشت حرمت قلم است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۴۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، فرمانده، مسئول حفاظت اطلاعات و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کردند، متن پیام بدین شرح است:

در سالی که آحاد مردم ایران در برابر توطئه و کینه توزی دشمنان این مرز و بوم یکصدا و همدل در صفی واحد ایستاده اند، قلم و هنر پناهگاه امن مردم در این روزهای سخت است.

"روز خبرنگار " فرصتی مغتنم برای پاسداشت حرمت قلم و تعظیم در برابر چشم‌های بیدار و نگهبانان دانایی جامعه است.

در این مجال همه خبرنگاران عزیز و اصحاب معزز رسانه را به انعکاس صریح و دقیق وقایع، نقد منصفانه ،پراکندن بذر امید، نمایندگی اقشار بی صدای جامعه و دیده بانی و واکاوی ضعف ها و کج کاری‌ها خصوصا در حوزه مدیریت این نهاد دعوت می‌کنیم.

بلند و گرامی باد نام و یاد شهید عالی مقام رسانه و قلم، شهید "محمود صارمی" عزیز و همه آنان که جان شیرین شان را در راه اعتلای این سرزمین اسلامی فدا کردند.

این روز را به تمام جامعه اهل قلم و خبرنگاران پرتلاش پیرانشهر تبریک و تنهیت عرض کرده و برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی از درگاه بارک تعالی را دارم.

انتهای پیام

ارسال نظرات