خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مسئولین باید به وضعیت معیشت خبرنگاران توجه کنند، گفت: شرایط کرونایی اوضاع کاری خبرنگاران را بسیار سخت کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۶۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

مسئولین به وضعیت معیشت خبرنگاران توجه کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ عباس محرمی در همایش تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و روز خبرنگار، اظهار داشت: ما هر سال به مناسبت هفته خبرنگار مراسمی با حضور اعضای رسانه برگزار می‌کردیم.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل وضعیت کرونا از اجرای برنامه‌ها محروم شدیم، گفت: در سال گذشته اتفاقات بسیار بزرگی در کشور و استان افتاد که بار آن بر دوش خبرنگاران بود که تلاش کردند با قلم خود سطح آگاهی و علمی مردم را بالا ببرند.

مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه خبرنگاران در روزهایی که کرونا وارد کشور شد با جسارت کامل در بیمارستان‌ها ورود پیدا می‌کردند و گزارش می‌گرفتند، افزود: علاوه بر کارهای سختی که ذات این حرفه محسوب می‌شود خبرنگاران هیچگاه از ارائه به موقع اخبار غافل نشدند.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه عده خبرنگاران بسیار کم است اما کارهای بسیاری انجام دادند؛ از جمله این کارها آزادسازی زندانیان و جمع‌آوری مبلغ ۳۰ میلیون تومان، توزیع 100 هزار قرص نان بین محرومین، تهیه و توزیع  ۶۵  بسته معیشتی که توسط هیئت زینبیون خبرنگاران بود.

محرمی گفت: خبرنگاران تمام تلاش خود را در انجام وظایف خود کردند و با وجود مشکلاتی که داشتند گام‌های بزرگی برداشتند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید به وضعیت معیشت خبرنگاران توجه کنند و آنها را کمتر به دادگاه بکشانند، افزود: شرایط کرونایی اوضاع کاری خبرنگاران را بسیار سخت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات