خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح ۱۱ ایستگاه دیجیتال در خراسان جنوبی، گفت: ایستگاه دیجیتال روستا خزان از توابع بیرجند با مشارکت بسیج سازندگی در راستای نهضت دیجیتال در استان امروز افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۸۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاحیه ایستگاه دیجیتال روستای خزان از توابع شهرستان بیرجند، گفت: در راستای نهضت دیجیتال در استان و پیرو جلسه بررسی پوشش دیجیتال روستا‌های شهرستان بیرجند و به منظور کمک به تسریع در احداث ایستگاه‌های بیرجند احداث ۱۱ ایستگاه در برنامه کاری بسیج سازندگی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در بازه زمانی یک و نیم ماهه ۱۰ ایستگاه دیجیتال در روستا‌های فورجان، آسو، اسنان، نوگیدر، نقنج، مولید، حسن آباد میان، سیسکان، بویک و خزان با مشارکت مردم و دهیاری تکمیل و با نصب تجهیزات بدون اعتبار به بهره برداری رسید.
 
هنری با بیان اینکه ایستگاه دیجیتال روستای مزداب نیز در مراحل پایانی کار می‌باشد، افزود: امروز با حضور استاندار محترم ۶ ایستگاه از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز در سفر دکتر نوبخت به استان افتتاح شده بود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مجموع، ۱۱ پروژه حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث ایستگاه هزینه شده که حدود ۳۰% پایین‌تر از هزینه واحد سال ۹۹ می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها