فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

بیش از سی هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی تهیه و توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار کرد: بیش از سی هزار ماسک توسط گروه های جهادی تهیه و به صورت رایگان در شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۸۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن در بازدید از کارگاه تولید ماسک پایگاه خواهران سمانه شهرآباد با تاکید بر نقش کمک‌های مردمی در پیشبرد امور گفت: هر جا بسیجیان و عامه مردم بطور خودجوش وارد مسئله‌ای شدند آن مسئله به بهترین شکل ممکن مدیریت و حل شد و این از فرصت‌های گرانقدر نظام و انقلاب است که باید آن را قدر بدانیم.
 
سرهنگ علیرضا جنیدی از همراهی مجمع خیرین بخش شهرآباد در اهدای ملزومات مورد نیاز تهیه ماسک و نیز از همراهی بانوان بسیجی شهرآباد قدردانی کرد و گفت: پیش بینی می‌شود در این مرحله بیش از بیست هزار ماسک توسط بانوان بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب (س) شهرآباد و پایگاه اسماء این شهر تهیه و پس از تایید و وطی مراحل استریلیزه توسط شبکه بهداشت شهرستان در یک فرایند زمانمند بطور رایگان بین همشهریان عزیز توزیع شود تا دغدغه‌ای از این بابت متوجه خانواده‌ها نشود.
 
در این بازدید همچنین مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن هم با قدردانی از این اقدام جهادی بانوان بسیجی و مجمع خیرین شهرآباد گفت: ما حاضریم از این ظرفیت به نفع مردم این شهر و روستا‌های تابعه ان استفاده کنیم.
 
حسینی افزود: بر این اساس پیشنهاد میکنیم زمینه راه اندازی مجمع کارآفرینی شهرآباد با بهره گیری از این ظرفیت‌های بی بدیل تشکیل و ضمن استفاده از تسهیلات مربوط زمینه کمک‌های متعدد چه در ایام کرونا و یا در سایر مناسبت‌های سال را فراهم کنند.
 
همچنین موسوی بخشدار شهرآباد و احمد نخعی رئییس شورای اسلامی این شهر نیز در گزارشی از فعالیت‌های مجمع امور خیرین این منطقه امادگی خود را مبنی بر کمک به راه اندازی مجمع کارآفرینی بخش شهرآباد اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار